برگزیدگان کنگره ملی شعر شهدای امنیت معرفی شدند

اختتامیه کنگره ملی شعر شهدای امنیت با حضور شعرا، خانواده‌های شهدای امنیت و مسئولان برگزار شد.

اختتامیه کنگره ملی شعر شهدای امنیت با حضور شعرا، خانواده‌های شهدای امنیت و مسئولان در سالن اجتماعات شرکت گاز استان قزوین برگزار شد.

بیش از ۳۵۶ شاعر از سراسر کشور با حدود هزار اثر در کنگره ملی شعر شهدای امنیت شرکت کردند که از میان آن‌ها ۱۰ اثر به تشخیص داوران به‌عنوان آثار برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

برگزیدگان کنگره، اسماعیل سکاک از قزوین، احمد رفیعی مردنجانی از چهار محال و بختیاری، محدثه آشتیانی از تهران، فاطمه افراسیابی از کرمانشاه، طیبه بهبودی از قزوین، سارا صابر از اراک، کریم احمدپور از آذربایجان شرقی، رضا نوشادی از تهران، مصطفی خراسانی از مشهد و مجتبی حاذق از گیلان اشعار خود را در تکریم شهدای امنیت و شهدای مظلوم غزه و فلسطین قرائت کردند.

همچنین در مراسم اختتامیه کنگره ملی شعر شهدای امنیت از خانواده شهدا به‌ویژه خانواده شهید عجمیان و خالقی و ۸ شاعر برتر، یک شاعر نمونه از قزوین و یک شعر سروده شده در خصوص غزه تجلیل شد.

این کنگره با همکاری دبیرخانه کنگره شعر ستاد امر به معروف کشور و به‌ منظور ادای دین به شهدای مظلوم امنیت و با هدف زنده نگهداشتن یاد شهدا و خاطرات آن‌ها و استفاده از زبان هنر و شعر برای بیان اهمیت راه شهدا و تداوم راهشان برگزار شد و مورد استقبال هنرمندان و شعرای استان و کشور قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.