پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین برگزار می‌شود

پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با هدف شناسایی نیرو‌ها و تولید محتوا در عرصه رسانه انقلاب در قزوین برگزار می‌شود.

سرهنگ مهدی برزگر معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان قزوین در نشست رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: برای سومین سال متوالی است که این رویداد فرهنگی در قزوین با هدف شناسایی و هدایت و توانمند سازی فعالان عرصه مجازی برگزار می‌شود. 

برزگر افزود: شناسایی نیرو‌ها و تولید محتوا در عرصه رسانه انقلاب از دیگر اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی است. 

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان قزوین گفت: با مدیریت سازمان فضای مجازی همه ساله تیم‌های مختلفی با خلاقیت و ایده خود در حوزه دیجیتال برنامه‌هایی را در پایگاه‌های بسیج اجرا می‌کنند که با ساماندهی و همراهی آن‌ها می‌توانیم افراد خلاق را شناسایی و حمایت کنیم. 

برزگر بیان کرد: مدیریت سازمان فضای مجازی افراد شاخص را همه ساله در نیمه دوم سال برای رویداد ملی انتخاب می‌کند و جوایز خوبی تا ۱۰۰ میلیون تومان برای تیم‌های برتر پیش بینی شده است.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان قزوین گفت: اهمیت فضای مجازی کمتر از سایر عرصه‌های نظام نیست و هنگامی که دشمنان با همه توان خود وارد جنگ با نظام اسلامی شده اند باید ما هم راه مقابله را بیاموزیم و با کمک جوانان خلاق در این عرصه فعالیت کنیم. 

برزگر تصریح کرد: چون دشمن با ابزار جنگ نرم وارد مبارزه شده ما هم با تولید محتوای غنی باید بتوانیم وارد این تهاجم شویم و مقابله کنیم. 

این مسئول تصریح کرد: انیمیشن و بازی و سرگرمی از قالب‌های تاثیرگذار است و ما هم در این عرصه ورود کردیم تا با تولید محتوای خوب و کیفی به نیاز مخاطب پاسخ دهیم. 

برزگر یادآورشد: از انجا که همه افراد به ویژه دانش آموزان از تلفن همراه برخوردارند ما هم در این فضا تولیداتی خواهیم داشت تا با فرهنگ سازی مطلوب بتوانیم به مخاطب پاسخ دهیم. 

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان قزوین گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرحله استانی است که با حضور علاقمندان از ۲۲ تا ۲۴ آذرماه در پارک علم و فناوری قزوین برگزار می‌شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.