اجرای طرح سه شنبه‌های تکریم و شکوه مادری در استان سمنان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از اجرای طرح‌های سه شنبه‌های تکریم و شکوه مادری در استان با محوریت تکریم مادران و خانواده شهدا خبر داد.

حجت الاسلام سیدعلی موسوی مدیر ستاد هماهنگی کانون مساجد سمنان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان با محوریت کانون‌های فرهنگی مساجد، گفت: اجرای طرح‌های سه شنبه‌های تکریم و شکوه مادری از مهمترین طرح‌های ستاد کانون‌های مساجد است.

وی موضوع این طرح‌ها را تکریم خانواده شهدا به خصوص مادران شهیدان استان سمنان دانست و افزود: این طرح با مشارکت اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد به خصوص جوانان در طول سال با مشارکت و همراهی بنیاد شهید استان سمنان اجرایی می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از راه اندازی سامانه‌ای برای تولید آثار هنری در خصوص شهدا و ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت در کانون فرهنگی مساجد خبر داد و تاکید کرد: رواق سرود یکی از محور‌های «سامانه بچه‌های مسجد» است.

موسوی با بیان اینکه گروه‌های سرود اطلاعات گروه و آثار خود را در این سامانه ثبت و از امتیازات لازم بهره مند می‌شوند، ابراز کرد: با همکاری بنیاد و ستاد کانون‌های مساجد قرار است چهار سرود با موضوع شهدای استان سمنان تهیه شود.

وی افزود: این چهار سرود با مشارکت بنیاد شهید استان سمنان ساخته، تهیه و در موقع مقتضی همزمان رونمایی و در کنگره بزرگ سه شهید شهید و سرداران شهید استان سمنان نیز پخش می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.