عرضه کالا با قیمت مناسب در بازارچه‌های عرضه مستقیم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با راه اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرکرد واسطه‌ها حذف می شود و محصولات با قیمت مناسب‌تری به مردم عرضه شود.

غلامعلی حیدری شامگاه دیشب چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ در نشست با شهردار و اعضای شورای شهرکرد با قدردانی از خدمات شهردار و اعضای شورای شهر شهرکرد اظهار کرد: بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و سبزی و فروشگاه‌های بزرگ عرضه کالا در شهرکرد راه‌اندازی تا با حذف واسطه‌ها محصولات با قیمت مناسب‌تری به مردم عرضه شود.

وی افزود: مردم باید خدمات ارائه شده را در سفره خود احساس کنند از همین رو با حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم کالا و میوه و سبزی رضایتمندی بیشتری حاصل می‌شود.

حیدری با بیام اینکه تقویت مدیریت شهری موضوع مهمی است و روند خدمتگزاری به مردم را تسهیل می‌کند، اضافه کرد: در دولت سیزدهم از مدیریت شهری حمایت شده است و ارزش افزوده ماهانه و بدون وقفه به حساب شهرداری‌ها واریز می‌شود.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تقویت وحدت و همدلی شهرداری و شورای شهر و دوری از پرداختن به حواشی، گفت: دوری از حواشی، پاکدستی، خدمتگزاری بی‌منت، کسب رضایت مردم، نظارت و بازرسی بر مجموعه‌های پایین‌دستی، حل مشکلات مردم و تلاش مضاعف برای پیشبرد بهتر طرح‌های عمرانی از مهمترین انتظارات از مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: عمر مدیریت‌ها کوتاه است، اما اینکه یاد و نام افرادی چگونه در ذهن مردم نقش ببندد مهم است.

حیدری با اشاره به مهمترین طرح‌های مدیریت شهری شهرکرد افزود: انتظار می‌رود طرح‌هایی نظیر روگذر و زیرگذر، برج‌های دوقلو، کمربندی و مبلمان شهری با سرعت و اهتمام بیشتری اجرا شود.

وی اضافه کرد: مبلمان شهری، چون در مقابل چشم مردم است باید با جدیت بیشتری و با کار جهادی ساماندهی شود و بازیافت و تفکیک زباله از مبدا کار مهمی است که انتظار می‌رود این طرح در عمر مدیریتی این دوره از شورا و شهرداری به سرانجام برسد و مصداق یک کار جهادی شود.

حیدری با بیان اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: توسعه پارکینگ‌ها نیز کار خوبی است، اما باید سرعت داده شود چراکه به کاهش ترافیک و آرامش مردم کمک می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر هم‌افزایی بین بخشی برای پیشبرد بهتر امور شهری، اظهار کرد: تصویب طرح جامع اگر با موانعی روبروست باید با راه و شهرسازی نشست‌هایی برگزار کرد تا این مشکلات رفع شود.

وی با اشاره به استقبال باشکوه و گسترده مردم استان از رئیس‌جمهور گفت: این استقبال مردم از رییس جمهور در استان، وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده است.

حیدری افزود: کارگروه توسعه و پیشرفت استان‌های زاگرس‌نشین نیز موضوع مهمی در سفر بود که این مهم با دستور رئیس‌جمهور تشکیل شده است و بی‌شک می‌تواند در رفع مشکلات مردم زاگرس‌نشین از جمله بیکاری موثر واقع شود.

وی تاکید کرد: مردم طاقت اختلافات و حواشی را ندارند و باید کار‌ها درست پیش برود تا بتوان رضایت مردم را کسب کرد.

حیدری ادامه داد: در خصوص قیر نیز پیگیری‌های لازم شده تا هم سهم بیشتری به استان اختصاص یابد و هم در اختصاص سهمیه سرعت داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در این جلسه گفت: از تلاش‌های استاندار چهارمحال و بختیاری به‌منظور جذب اعتبارات و انجام مصوبات سفر‌های رییس‌جمهور و هیات دولت به این استان قدردانی می‌شود.

مصطفی حیدری تاکید کرد: همدلی و وحدت بین مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد ایجاد و تعامل با دستگاه‌های اجرایی تقویت شده است.

وی افزود: امید است بتوانیم با خدمتگزاری به مردم زمینه افزایش رضایت‌مندی عمومی در جامعه به‌ویژه بین شهروندان شهرکرد فراهم و مشکلات آنان در حوزه مدیریت شهری رفع شود.

حیدری ادامه داد: شهردار شهرکرد با پیگیری‌های مستمر در سطح ملی و استانی زمینه ارتقای فعالیت‌های مرتبط با امور شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری را فراهم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار