رئیس سازمان بازرسی:

مسئولان برای تامین سرمایه در گردش تلاش کنند

رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: بانک‌ها باید تسهیلات را در بخش تولید هزینه کنند و دستگاه‌های نظارتی، استاندار و همه مسئولان برای تامین سرمایه در گردش تلاش کنند.

ذبیح الله خدائیان در جریان سفر به استان اردبیل و نشست هم اندیشی تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و کارآفرینان اظهار کرد: بانک‌ها باید تسهیلات را در بخش تولید هزینه کنند و دستگاه‌های نظارتی، استاندار و همه مسئولان برای تأمین سرمایه در گردش تلاش کنند.

او با تاکید بر لزوم تسریع در صدور اسناد مالکیت کارخانه‌ها، افزود: یکی از مشکلات تولیدکنندگان زمین است و اگر زمینی به کسی واگذار شد و پس از سال‌ها ایجاد کارخانه و رونق تولید شکل نگرفت باید آن زمین از او پس گرفته شود، ولی اگر تولیدکننده‌ای واقعاً قصد توسعه تولید را داشت، باید زمین با قیمت کمتری در اختیارش قرار گیرد.

رئیس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه آمایش سرزمینی در مورد ایجاد کارخانجات صورت گیرد، ادامه داد: از بازرس کل استان اردبیل تقاضا داریم با برگزاری جلسه‌های مستمر و نشست با تک تک صنعتگران با حضور متولیان امر نسبت به پیگیری رفع مشکلات اقدام کند.

خدائیان با تاکید بر اینکه هدف این است که تسهیلگری در امر تولید صورت گیرد، افزود: مشکل هر استان باید در درون آن استان رفع شود و مسئولان باید به فکر باشند و در جلسات مختلف نسبت به حل آن‌ها اقدام کنند و از بخشی‌نگری پرهیز صورت گیرد.

او اقدامات دستگاه قضائی در زمینه رفع موانع تولید و برگزاری نشست‌های مستمر کمیته‌های حمایت از سرمایه‌گذاری در دادگستری استان‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در اداره کل حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی نیز به صورت پیوسته تلاش‌های مؤثری برای رفع مشکلات صنعتگران انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.