تبعید در انتظار مجرمان جرائم خشن

دادستان کرمانشاه گفت : مجازات سنگینی از جمله تبعید برای بازدارندگی برخی از جرائم خشن در نظر گرفته شده است.

حمیدرضا کریمی دادستان کرمانشاه در گردهمایی فرماندهان انتظامی و دادستان‌های استان که در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) کرمانشاه برگزار شد، برقراری امنیت در جامعه و برخورد با هنجارشکنان را از مهم‌ترین اهداف دستگاه قضائی دانست و گفت : در راستای ایجاد امنیت پایدار و مستحکم حمایت همیشگی دستگاه قضائی از مأموران پلیس در انجام مأموریت‌ها و مبارزه با هنجارشکنان وجود دارد.

وی ضمن اشاره به اعمال مجازات سنگین برای بازدارندگی برخی از جرائم خشن افزود: برای برخی جرائم خشن علاوه بر مجازات‌هایی که در قانون برای آن‌ها پیش‌بینی‌شده تبعید هم در انتظارشان خواهد بود، موضوعی که با جدیت به دنبال فراهم کردن سازوکار‌های لازم برای اجرای آن هستیم.

دادستان کرمانشاه تأکید ویژه‌ای بری نحوه برخورد با اراذل‌واوباش داشت و عنوان کرد: تا حد امکان از اعطای مرخصی به چنین افرادی و همچنین عاملان تیراندازی خودداری کرده، بلکه تنبیه‌شده و دست از اقدامات مجرمانه خود بردارند.

کریمی در خصوص وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌ها تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۷ هزار دستگاه موتورسیکلت و بیش از ۲۳۰۰ دستگاه خودرو رسوبی وجود دارد و باید با کمک پلیس وضعیت این وسایل نقلیه تعیین تکلیف شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های مأموران انتظامی، گفت: پلیس در خط مقدم برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد و نقش بسیار مهمی را در برخورد با جرائم و برقراری نظم و امنیت ایفا می‌کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار