وزیر کار:

ساخت تونل جاده جدید طالقان به هشتگرد دو سال دیگر به اتمام می رسد

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان طالقان از روند ساخت و تکمیل تونل جاده جدید طالقان به هشتگرد بازدید کرد. 

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در دومین دور سفر رئیس جمهوری اسلامی به البرز، پس از ورود به شهرستان طالقان و بازدید از بیمارستان ۳۲ تختخوابی دکتر حشمت و حضور در برنامه‌های مختلف سفر یک روزه خود به این شهرستان، در برنامه پایانی خود از روند ساخت و تکمیل تونل جاده جدید طالقان به هشتگرد بازدید و نکات مورد نظر پیشرفت ساخت این تونل در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور رییس جمهور مطرح خواهند کرد. 

گفتنی است با اشاره به ضرورت شناسایی و احصای نقاط ضعف جاده جدید طالقان به هشتگرد و با توجه به وجود نقاط حادثه خیز در این مسیر، علاوه بر طرح تامین روشنایی و ایمن سازی آن، تکمیل تونل در دست ساخت جاده طالقان به هشتگرد یکی از اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان در ۲ نوبت کاری این تونل تکمیل خواهد شد.

 بعد از ۲۰ سال جاده جدید طالقان به هشتگرد در خرداد ۱۴۰۰ به بهره برداری و عملیات ایمن سازی آن به اتمام رسیده است و به منظور کاهش خطرات ناشی از حرکت خودرو‌ها در برخی مسیر‌های کنار گذر، تونل این جاده به طول ۹۵۰ متر با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی آغاز شده است و پیش بینی می‌شود با تخصیص اعتبارات لازم ۶۰۰ میلیارد تومانی، عملیات این تونل ۹۵۰ متری ظرف دو سال آتی به پایان برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.