مخبر در دیدار با عرنوس؛

ایران نگاه ویژه‌ای به سوریه دارد

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: ایران نگاه ویژه‌ای نسبت به سوریه دارد و آرامش، استقلال، موفقیت و رفاه مردم سوریه را از اولویت‌های خود می‌داند.

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز در دیدار حسین عرنوس، نخست وزیر سوریه گفت: دولت و ملت ایران نگاه ویژه‌ای نسبت به سوریه دارند و آرامش، استقلال، موفقیت و رفاه مردم سوریه را از اولویت‌های خود می‌دانند.

وی با اشاره به حوادث و جنایاتی که این روز‌ها توسط رژیم صهیونیستی در غزه اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: این روز‌ها دنیا شاهد اتفاقاتی کم نظیر در تاریخ است و جنایاتی که در غزه علیه زنان و کودکان این کشور رخ می‌دهد در حقیقت جنایت علیه بشریت، نسل کشی و جنایت جنگی به شمار می‌رود که همگی از موارد اقدامات مجرمانه هستند، اما متاسفانه مجامع بین المللی هیچ عکس العمل مناسبی در برابر این جنایات از خود نشان نمی‌دهند. بیشترین عصبانیت آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل شکسته شدن هیمنه آن‌ها در عملیات طوفان الاقصی است چرا که تصورات نادرستی از قدرت خود داشتند و این تصور را نیز به همه دنیا القاء کرده بودند.

وی با بیان اینکه «خوشبختانه رژیم صهیونیستی و آمریکا برخلاف تصورشان نتوانستند به اهداف خود در غزه برسند»، افزود: به لطف الهی محور مقاومت امروز به درختی تناور و قوی تبدیل شده که دشمنان در برابر آن ناتوان هستند. همانگونه که گروه تروریستی داعش بعنوان لشکر نیابتی آمریکا با مقاومت جانانه دولت و ملت سوریه نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند، هم اکنون نیز رژیم صهیونیستی با مقاومت سرسختانه مردم غزه نخواهد توانست بر منطقه مسلط شود.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: امروز دشمنان در برابر مقاومت دولت و ملت سوریه مایوس شده و بخشی از آن‌ها از این کشور خارج شدند که امیدواریم شاهد خروج کامل آن‌ها از سوریه و منطقه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
بهترین نگاه ویژه متونه تجارت برد برد باشد
-
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
جناب مخبر ملت ایران استقلال رفاه آرامش وآسایش خودش را اول در اولویت قرار می‌دهند مشکلات بقیه کشور ها به خودشان مربوط هست البته رو حس انسان و همنوع دوست هم در وجودمان هست
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
چرا مسؤلان هرچی میخواهند بگویند از طرف ملت ایران میگویند ؟ خب از طرف خودتان هرچی دوست دارید بگویید لطفا مردم را با خودتان جمع نبندید تا کی ملت ایران باید از طرف شما مایه بزاره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
حماس و غزه را که از دست دادید، مواظب سوریه باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
متاسف برای خودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
لطف کنیدنگاه ویژه ای هم به مردم ایران رفاه و آرامش وموفقیت شأن داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
5487
۱۳:۱۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
لطفا نگاه ویژه ای به وضع معیشت و گرانی بفرمایید ......با سپاس
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مسؤلان ما نماینده ودلسوز همه کشورهای مختلف هستند به غیر از مردم خودمان پس ایندفعه هم رای خواستید بروند نمایندگان بروند سوریه
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
ایکاش رفاه وآسایش هم برای ملت خودمون هم میخواستیند وبرای آن تلاش میکردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
اوه اوه چه نگاه بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
ای کاش نگاه ویژه به ملت خودت می کردی
آخرین اخبار