مجازات یک نمایندگی خودرو در قم

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی قم از جزای نقدی یک نمایندگی خودرو به دلیل ارائه نکردن خدمات پس از فروش خبر داد.

تقی حسام،سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: یک نمایندگی خودرو در ۲ پرونده به دلیل ارائه نکردن خدمات پس از فروش به پرداخت هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: پرونده تخلف یک نمایندگی خودرو در ۲ پرونده مشابه به دلیل ارائه نکردن خدمات پس از فروش به ارزش ۸۳۰ میلیون ریال در شعبه چهارم اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی شد.

حسام گفت: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام‌های انتسابی را محرز و علاوه بر الزام به اجرای خدمات مربوط به دوره ضمانت برای خودروی‌های شاکیان، نمایندگی متخلف را به پرداخت هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تعهد ارائه نشده محکوم کرد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان این ۲ گزارش تخلف را تنظیم و پرونده آن‌ها را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محفوظ
۱۰:۳۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اگر خلاف محرز شده چرا نام نمایندگی اعلام نمی‌شود تا مراجعین آگاه شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
به نام خدا.سلام . آیه قرآن می‌فرماید هرکس یک نفررا از مرگ نجات دهدگویا کل بشریت را نجات داده .دولت ایران با کم دادن حقوق به کارگروکارگران بازنشسته به دنبال حرص ونابودی قشر کارگر است مرکز پژوهش های مجلس چطورمیگه تورم کم شده در حالی که من 2سال است خانه برای اجاره کردن پیدانمیکنم.
آخرین اخبار