تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر میانه

همزمان با روز جهانی داوطلبان، در مراسمی با حضور مسئولان استانی وجمعی از امدادگران و داوطلبان هلال احمر میانه تجلیل شدند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به فداکاری نیرو‌های جمعیت هلال احمر در نجات انسانها، به حضور این نیرو‌ها برای امدادرسانی به مردم مظلوم غزه اشاره کرده، گفت: از آغاز جنگ اخیر در غزه، تاکنون ۱۰ امدادگر هلال احمر بر اثر حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که این بیانگر همیشه در صحنه بودن هلال احمر در فریادرسی به انسان‌های درمانده و محتاج یاری است.

جعفر رزمی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی که سالهاست با چهره بزک شده با دستگاه‌های عریض و طویل تبلیغاتی، خود را حامی حقوق بشر و طرفدار دموکراسی و آزادی در جهان معرفی می‌کنند، در جنگ غزه و نسل کشی و کودک کشی در آنجا، چهره واقعی شان را مقابل دیدگان جهانیان به نمایش درآوردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم، گفت: این جمعیت در دو سال اخیر ۲۵ هزار داوطلب جدید جذب کرده است.

حمید منجم با اشاره با بیان اینکه در سطح استان ۳ پایگاه امداد و نجات در حال احداث است، افزود: این پایگاه‌ها در شهر آقکند کاغذکنان میانه، امیرآباد کلیبر و سعید آباد بستان آباد احداث می‌شوند.

وی همچنین با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۱۶۳ ماموریت توسط هلال احمر انجام شده، ادامه داد: عمده این ماموریت‌ها سوانح جاده‌ای و کوهستان بوده است.

وی گفت: در سوانح جاده ای، بیشترین ماموریت‌ها برای هلال احمر در مسیر اتوبان پیامبر اعظم با ۱۴۷ مورد؛ جاده میانه _ تبریز با ۱۳۷ مورد و جاده اهر _ تبریز با ۹۵ مورد ماموریت بوده است.

فرید قشلاقی سرپرست معاونت استانداری و فرمادناری ویژه میانه نیز با اشاره به آمار بالای تصادفات در محور آزادراه پیامبر اعظم، از هلال احمر استان خواست تا تکمیل ساختمان و تجهیز پایگاه امداد و نجات هلال احمر در شهر آقکند را سرعت ببخشد.

تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر میانه، پایان بخش این مراسم بود.

برچسب ها: تجلیل ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.