وجود ۲۳ بنای تاریخی در حال مرمت در استان سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به لزوم حفاظت از جاذبه های تاریخی استان از وجود ۲۳ بنای تاریخی در حال مرمت در این استان خبر داد.

کرم زاده  در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان سمنان گفت: تمامی برنامه‌ها و اهداف اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان برای خدمت به مردم است و نقش خدمات این اداره کل به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در زندگی مردم استان سمنان مشهود است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ثبت جهانی شش کاروانسرای استان سمنان، عضویت در اتحادیه بین‌المللی شهرهای عضو راه ابریشم، ایجاد نرم‌افزار پارکوپلو، برگزاری رویداد ملی مهر اصالت در استان سمنان و... از جلمه اقداماتی است که نفعی همگانی در سطح استان و کشور دارد.

کرم زاده با بیان اینکه گردشگری، اقتصاد و اشتغال پایدار را به همراه دارد، افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری با آب‌رسانی، ایجاد پل، ایجاد راه دسترسی، ایجاد برج‌های نوری، کف سازی و سنگ‌فرش نمودن معابر و … به‌طور متوازن در تمامی روستاها و شهرستان‌های استان باهدف جذب گردشگر و افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان سمنان انجام‌ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.