مسدود شدن تقاطع حادثه خیز گورت

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تقاطع حادثه‌خیز گورت در ابتدای محور اصفهان-نایین مسدود شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به مسدود شدن  تقاطع حادثه‌خیز گورت در ابتدای محور اصفهان-نایین گفت:  یکی از محل‌هایی که باعث ایجاد حوادث ترافیکی ناگوار می‌شود،  تقاطع‌های غیراستاندارد و نا ایمن است که یکی از آن موارد، ابتدای محور اصفهان-نایین، تقاطع گورت بود.


سرهنگ علی مولوی  افزود: با توجه به اینکه ابتدای محور اصفهان-نایین به طور مستمر از حجم ترافیک بالای خودرو‌های سبک و سنگین برخوردار است و از طرفی روز‌های پایانی هفته به دلیل حضور مردم در باغ رضوان اصفهان این حجم ترافیک دوچندان می‌شود، بالاخره پس از مدت‌ها رایزنی و تعامل با معتمدین محله گورت و پیش بینی تقاطع جایگزین، امکان انسداد این تقاطع میسر شد.

او  در مورد محل‌های جایگزین این تقاطع گفت: خودرو‌هایی که از آزادراه شهید حجازی قصد گردش به سمت محور نایین را دارند، می‌توانند از لوپ (راستگرد) انتهای بزرگراه استفاده کنند، ضمن اینکه از زیرگذر گورت (روبروی گورت) هم می‌توانند استفاده کنند.

رئیس پلیس راه اصفهان تصریح کرد: رانندگانی که در مسیر اصفهان به سمت نایین در حرکت هستند برای گردش به سمت اصفهان، مقداری پس از ورودی باغ رضوان از دور برگردان مزرعه گورت استفاده کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.