آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کرمانشاه

مسئول گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کرمانشاه، گفت : با هرگونه تخلف با سرعت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

جلال محکی مسئول گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۱۵ آذر در کرمانشاه آغاز شده و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت، گفت : این تشدید نظارت در قالب گشت مشترک با همراهی سایر دستگاه‌ها از جمله سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و... انجام می‌شود.

وی از فعالیت سه اکیپ سیار در این طرح نظارتی در شهر کرمانشاه یاد کرد که به صورت صبح و بعدازظهر نظارت بر بازار را بر عهده دارند و تاکید کرد: اکیپ‌هایی هم در تمام شهرستان‌های استان فعال بوده و نظارت بر بازار شب یلدا را بر عهده دارند.

به گفته این مسئول، در برخی مناطق پرتردد گشت‌های شبانه نیز برای نظارت بر بازار فعال خواهد بود.

مسئول گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اولویت نظارت بر بازار شب یلدا را با کالا‌های پرمصرف این ایام شامل آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار، انواع شیرینی و کالا‌های اساسی از جله گوشت، مرغ، برنج و ... عنوان کرد.

محکی با اشاره به آماده باش روسای شعب تعزیرات برای رسیدگی به تخلفات بازار شب یلدا، خاطرنشان کرد: با موارد تخلف در کوتاهترین زمان و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی از مردم هم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و ... مراتب را با سامانه‌های تلفنی ۱۳۵ و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات و یا تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

مسئول گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، با تشدید نظارت‌ها و در کنار آن همراهی خوب مردم و اصناف، بازار شب یلدای کرمانشاه آرام باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار