راه اندازی سه شبکه مخصوص تبلیغات انتخاباتی در استان قزوین

رییس ستاد انتخابات استان قزوین از راه اندازی سه شبکه مخصوص تبلیغات انتخاباتی در هر یک از حوزه‌های انتخابیه اصلی استان خبر داد.

کاظمی رییس ستاد انتخابات استان قزوین در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه گفت: از امروز سه شبکه مخصوص تبلیغات انتخاباتی برای حوزه‌های قزوین، البرز و آبیک، تاکستان و بوئین زهرا در صداوسیما تحویل گرفته شده است.

وی اضافه کرد: هیات بررسی تبلیغات استان شکل گرفته و بر اساس ماده ۸۳ قانون تکلیف اعضا مشخص است.

رییس ستاد انتخابات استان گفت: دستگاه‌های مختلف ذیل ماده ۵ خدمات کشوری موظفند همه ظرفیت‌های خود را به هیات بررسی تبلیغات اعلام کنند. 

به گفته کاظمی، داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در مرحله بررسی صلاحیت قرار دارند و تا ۱۴ دی هیات‌های نظارت فرصت دارند به اعتراضات داوطلبان رسیدگی کنند.

وی افزود: البته داوطلبان معترض در صورت اعتراض به این مرحله، یک فرصت دیگر دارند که شورای نگهبان اعلام نظر کند و روز یکم اسفند اسامی نامزد‌های نهایی اعلام خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان گفت: در این ایام مجموعه هیات‌های اجرایی در سه حوزه اصلی و ۱۶ حوزه فرعی شکل گرفته و به جز شهر قزوین تعیین شعب انتخاباتی انجام گرفته است.

کاظمی افزود: یکی از نکات مهم انتخابات امسال، فرایند‌های آموزشی است که شامل همه اعضای حاضر در انتخابات خواهد بود.

وی اضافه کرد: هیات بازرسی انتخابات هم شکل گرفته و احکام اعضای آن صادر شده است. 

رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مجموعه شهر قزوین به هفت منطقه تقسیم شده است و مسئولیت حمایت و پشتیبانی را بر عهده خواهند داشت که از سال ۸۶ این مساله با تقسیم قزوین به ۴ منطقه وجود داشت.

کاظمی افزود: احتمال برگزاری انتخابات در حوزه قزوین، البرز و آبیک به صورت تمام الکترونیکی وجود دارد. اگر به لحاظ سخت افزاری تامین شود این حوزه کاندید اجرای انتخابات صددرصدی به صورت الکترونیکی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.