جمهوری‌خواهان آمریکا برای برکناری بایدن تلاش می‌کنند

مجلس نمایندگان آمریکا در نظر دارد تا به قطعنامه‌ای رأی دهد که اجازه می‌دهد تحقیقات بیشتری در مورد اتهامات جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا انجام شود.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، یک منبع آگاه در کنگره آمریکا، گفت: مجلس نمایندگان آمریکا در نظر دارد روز چهارشنبه به قطعنامه‌ای رأی دهد که اجازه می‌دهد تحقیقات بیشتری در مورد اتهامات احتمالی بایدن رئیس جمهور آمریکا انجام شود.

این منبع به اسپوتنیک افزود که نمایندگان اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان تلاش زیادی خواهند کرد تا از روند تصویب این قطعنامه که منجر به برکناری بایدن می‌شود، جلوگیری کنند.

پیش از این، اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از حزب جمهوری خواه متن قطعنامه‌ای را که به نمایندگی از کلی آرمسترانگ نماینده کنگره ارائه شده بود، مبنی بر ادامه تحقیقات با هدف برکنار کردن بایدن رئیس جمهور آمریکا منتشر کردند.

مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پیشتر گفته بود که استیضاح بایدن رئیس‌جمهور آمریکا ضروری است، زیرا کاخ سفید مانع از تحقیقات درباره تخلفاتی شده که گفته می‌شود از سوی نزدیکان رئیس دولت انجام شده است.

جانسون همچنین گفته بود که بسیاری از کمیته‌های قضایی در جست‌وجوی شواهدی مبنی بر تخلف در میان اعضای خانواده بایدن کار بزرگی انجام می‌دهند؛ اما کاخ سفید از این کار جلوگیری می‌کند و هزاران صفحه مدرک و سند را پنهان می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
این دیوانه یک نمونه بارز از سیاسیون صهیونیسمی که یک بچه لات باز بوده واصلا سیاست ندارد بجز لجازی وقلدری وابسته به پول بچه پولداری که در وجود آن میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اینها همه سیاه بازیست همه صهیونیسم یهودی یا نوکر صهیونیسم نیباشند خصوصیات بارز نژاد پرستی که سرمایه دار را آدم وبرتر وبقیه برده وحیوان میدانند
آخرین اخبار