برگزاری طرح سوگواره یاس نبوی در ۳۵ بقعه متبرکه

سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار بیش از ۳۵ امامزاده و بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار بیش از ۳۵ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن امیری افزود: طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با سراسر کشور از ۲۳ تا ۲۷ آذرماه در بقاع متبرکه استان با حضور شهدای گمنام برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی تصریح کرد: فضاسازی محیطی و پیرامونی بقاع متبرکه، پخش مداحی و فیلم‌های کوتاه سخنرانی در خصوص شهادت حضرت زهرا (س) از سیستم‌های صوتی بقاع متبرکه، هماهنگی با سخنرانان و هیات‌های مذهبی شاخص و برپایی موکب‌های پذیرایی از جمله اقدامات بقاع متبرکه در ایام فاطمیه دوم است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری به طرح موقوفه مشارکتی حضرت زهرا (س) در استان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ فاطمی در استان پایه‌گذاری شده است و در این ایام نیز غرفه‌های ویژه جهت مشارکت مردم استان در بقاع متبرکه و مصلی‌های نماز جمعه برپا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار