زمین گیر شدن سارق خودرو در عملیات پلیس فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری یک سارق و کشف یک دستگاه خودرو سرقتی پس از شلیک مأموران در عملیات تعقیب و گریز خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی گفت: ساعت ۳:۵۰ دقیقه بامداد امروز، مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی فردیس در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک که پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور چند روز پیش به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس بلافاصله چندین مرتبه فرمان ایست صادر، ولی سارق خودرو با بی توجهی به دستور پلیس به سرعت خودرو افزوده و قصد فرار داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: مأموران پلیس به جهت جلوگیری از متواری شدن سارق و با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت خودروی مسروقه نمودند که علی رغم هدف قرار گرفتن لاستیک خودرو، سارق به فرار خود ادامه داد.

رئیس پلیس فردیس اظهار داشت: با توجه به احتمال بروز حادثه ناگوار برای شهروندان، مأموران پلیس برای متوقف کردن خودرو مسروقه چاره‌ای جز هدف قرار دادن سارق نداشتند و بصورت کاملاً ماهرانه با در نظر گرفتن قانون بکارگیری سلاح متهم را زمین گیر کردند.

سرهنگ ملکی با اشاره به اینکه در نهایت پس از هدف قرار گرفتن سارق، خودرو متوقف و سارق نیز دستگیر شد، بیان کرد: سارق بلافاصله توسط عوامل اورژانس و با همراهی مأموران پلیس به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با برهم زنندگان امنیت شهروندان بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.