حضور ۲۵۰ تیم راهداری در طرح زمستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از حضور ۲۵۰ تیم راهداری در طول اجرای طرح زمستانی به منظور خدمات رسانی به مردم خبر داد.

شهرام کهریزی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در رزمایش طرح ترافیکی- انتظامی زمستان ۱۴۰۲ گفت : بالغ بر ۵۰۰ نفر از همکاران در این طرح حضور داشته و در ۴۴ راهدارخانه به مردم ارائه خدمت خواهند داشت.

وی ادامه داد: در طرح زمستانی ۴۸۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمات رسانی به مردم و بازگشایی احتمالی جاده‌ها خصوصا راه‌های روستایی بکارگیری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه همچنین از ذخیره ۴۴ تن شن و ماسه خبر داد و گفت: خوشبختانه کمبودی در این خصوص نداریم و پس از بارش برف برای از بین بردن لغزندگی جاده‌ها از آن استفاده خواهیم کرد.

کهریزی با اعلام سامانه گویای ۱۴۱ گفت: این سامانه به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه طرح زمستانی تا ۲۰ اسفند ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: در این مدت همکاران ما به صورت شبانه روزی در راه‌ها و محور‌های مواصلاتی خصوصا محور‌ها و گردنه‌های برفگیر حضور خواهند داشت.

کهریزی از شهروندان و رانندگان خواست در طول فصل سرما هنگام تردد در محور‌های مواصلاتی حتما به توصیه‌های پلیس عمل کرده و پیش از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.