مرکز ناباروری مولود در بیمارستان علی ابن ابیطالب، قطب آموزشی درمان ناباروری

رئیس مرکز ناباروری مولود در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری مولود یکی از موفق‌ترین مراکز درمان ناباروری در کشور است که بالای ۵۰ درصد از مراجعه کنندگان آی‌وی‌اف های آنها موفق بوده است.

مرضیه قاسمی  گفت: اکنون با توجه به فوق‌تخصص‌هایی که در این مرکز درمان ناباروری حضور دارند این مرکز به عنوان قطب آموزشی مورد تایید قرار گرفته و متخصصان زنان در این مرکز آموزش سطح ۲ را می‌بینند.

وی تصریح کرد: نوبت‌های پذیرش این مرکز تا ۲ ماه دیگر پر شده چرا که نه تنها از زاهدان بلکه از سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان و همچنین استان‌های همجوار و حتی گرگان نیز مراجعه کننده داریم.

چهار فولوشیپ نازایی در مرکز ناباروری مولود زاهدان فعالیت دارند که هر روز یکی از آنها برای ویزیت بیماران در این مرکز مستقر و روزانه ۷۰ بیمار را ویزیت می‌کند

رئیس مرکز ناباروری مولود در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه از کشورهای دیگر نیز برای درمان ناباروری به این مرکز مراجعه می‌کنند گفت: برای اتباع خارجی که برای درمان ناباروری به مرکز زاهدان مراجعه می‌کنند از سوی کلینیک ناباروری پیگیری‌های لازم برای مجوز اقامت آنها از اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی برای سه ماه تا پایان دوره درمان گرفته می‌شود تا افرادی که در سیکل درمان قرار دارند بدون دغدغه در زاهدان بمانند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون چهار فولوشیپ نازایی در مرکز ناباروری مولود فعالیت دارند که هر روز یکی از آنها برای ویزیت بیماران در این مرکز مستقر و روزانه ۷۰ بیمار را ویزیت می‌کند.

قاسمی عنوان کرد: از ابتدای افتتاح این کلینیک که پنج سال از آن می‌گذرد تاکنون ۷۲۰ نوزاد به روش درمان ناباروری IVF متولد شده‌اند که ۳۵ درصد از آن موفق بوده، همچنین ۱۰ ها مادر دیگر نیز در انتظار تولد نوزاد خود هستند.

وی بیان کرد: در کلینیک مرکز ناباروری مولود خدمات ناباروری زیر نظر متخصصان رشته‌های زنان اورولوژی، آزمایشگاه و جنین شناسی انجام می‌شود و بیمارانی که به این مرکز مراجعه می‌کنند ابتدا ارزیابی شده تا مشکل آنها پیدا و سپس درمان آنها شروع خواهد شد.

رئیس مرکز ناباروری مولود در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) گفت: کشت و نمونه‌برداری در اتاق عمل موجود در همین کلینیک انجام می‌شود؛ چون این یک اقدام سرپایی است، بیماران نیاز به یک استراحت نسبی دارند و نیاز به استراحت مطلق در ۹ ماه بارداری نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.