پیکر‌های ۵ شهید گمنام در استان بوشهر خاکسپاری می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: مراسم خاکسپاری پیکر مطهر پنج شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در استان بوشهر برگزار می‌شود.

علیرضا غریبی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۵ آذرماه امسال پیکر پنج شهید گمنام وارد استان بوشهر شد که مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت و برنامه‌های متنوع و متعددی در سطح استان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور پیکر شهدا و برگزاری مراسم در همه شهرستان‌های استان بوشهر بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و مراسم ویژه شهدا در مدارس استان برگزار شد و شاهد رقم خوردن صحنه‌های زیبایی بودیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به اینکه مردم استان علاقه بالایی به شهدا دارند تصریح کرد: یک مستند از صحنه‌های زیبای حضور مردم در کنار شهدا و کرامات شهدا در استان بوشهر ساخته می‌شود.

وی افزود: روز یکشنبه ۲۶ آذرماه و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، مراسم تشییع شهدا از بسیج مرکزی تا گلزار شهدای بهشت صادر برگزار می‌شود و سپس برای خاکسپاری به نقاط مد نظر اعزام می‌شوند.

غریبی خاطرنشان کرد: یک شهید در روستای گلکی تنگستان، یک شهید در روستای آب طویل شهرستان بوشهر، ۲ شهید در دهقاید و بوشکان دشتستان و یک شهید در شهرک پردیس شهرستان جم خاکسپاری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم خاکسپاری شهدا به صورت همزمان از ساعت ۱۴ روز یکشنبه آغاز می‌شود افزود: تاکنون ۲۷۰ برنامه با حضور شهدای گمنام در سطح استان برگزار شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: پیش از این ۱۶۸ شهید گمنام در ۷۰ نقطه استان وجود داشت که با حضور این پنج شهید، ۱۷۳ شهید گمنام در ۷۵ نقطه استان خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.