آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵

طرح امداد زمستانی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان چهارمحال و بختیاری با ۵۸ پایگاه فوریت‌های پزشکی آغاز شد.

رئیس مرکز اورژانس و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی، از آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان چهارمحال و بختیاری و آمادگی اورژانس ۱۱۵ استان با ۵۸ پایگاه  فوریت‌های پزشکی در طرح زمستان ۱۴۰۲ خبرداد.

وی اظهار داشت: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان همزمان با سازمان اورژانس کشور و سایر ارگان‌های خدمات‌رسان با اعلام آماده‌باش به تمامی پایگاه فوریت‌های پزشکی شهری و جاده‌ای استان آغاز شد.


بیشتر بخوانید


دکتر محمود شمسی پور دهکردی افزود: تعداد ۴۵۰ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیرو‌های خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

وی با اشاره به هماهنگی‌های لازم با مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان نیز جهت پذیرش بیماران و مصدومان حوادث ناشی از حوادث ترافیکی و زمستانی انجام شده است ادامه داد: اورژانس هوایی استان نیز آماده انجام ماموریت در مناطق صعب‌العبور و روستا‌های محصور می‌باشد.

شمسی پور تصریح کرد: تمامی آمبولانس‌های این مرکز خصوصا آمبولانس‌های کمکدار به تجهیزات فنی زمستانی مجهز شده‌اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و پایگاه‌های کوهستانی می‌باشند.

وی گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس استان  تا ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار