افتخار میزبانی از شهید گمنام نصیب صدا و سیمای همدان شد

اهالی رسانه در سوگ حضرت زهرا سلام الله علیها و در غربت شهدای گمنام و بجای پدر و مادر شهید گمنام سوگواری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم استقبال از شهید گمنام در مسجد پیامبر اعظم صداوسیما گفت: پایداری در راه حق خواسته خداوند است.

 او همراهی مردم در پیش برد امور را تاثیر گذار دانست و گفت: فرعون هم با همراهی وتبعیت مردم ادعای خدایی کرد وبسیاری از انبیا نیز به واسطه پشتیبانی مردم احکام خداوند را در زمین اجرا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: صحنه گردان‌های اجتماعی در ماجرای شکستن بت‌ها به دست حضرت ابراهیم علیه السلام با اینکه دل مردم نرم شده بود وناکارامدی بت‌ها را فهمیده بودند و اینکه ابراهیم بت شکن حق را می‌گوید مردم را فریفتند وبا حمایت آن‌ها آن حضرت را در آتش انداختند.

نماینده ولی فقیه که در آستانه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها دراین جمع به سستی مردم در حمایت از خاندان پیامبر ص اشاره کرد و گفت: سخن باطل وبیهوده وبی منطق وشایعه زیاد شد ومردم به جای بصیرت داشتن قیل وقال باطل را پذیرفتند وتسامح در مواجهه با وقایع اتفاق افتاده باعث کنار گذاشتن اهل بیت پیامبر از مدیریت وهدایت جامعه شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی به انتخابات پیشرو هم اشاره و گفت: کسی که در این میدان تخریب می‌کند راه معاویه را رفته وهمانند ماجرای حضرت زهرا سلام الله علیها هدفی جز قیل وقال باطل ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.