فرماندار:

امنیت، اقتدار و آرامش میراث شهدا است

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امنیت، اقتدار و آرامشی که امروز در کشور حاکم است به برکت خون شهدای گرانقدر و ایثارگران است.

فرماندار شهرستان ارومیه در آئین استقبال از شهدای گمنام تازه تفحص با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه که با حضور و استقبال پرشور اعضای شورای اداری، شورای تامین و کارکنان فرمانداری ارومیه برگزار شد اظهار کرد: امنیت، اقتدار و آرامشی که امروز در کشور حاکم است به برکت جانفشانی و از خود گذشتگی شهدای گرانقدر و ایثارگران است.

غلامحسین عماری گفت: در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی و ادوار مختلف کشور شاهد تلخی‌ها و شیرینی‌های زیادی بوده که امت ایران اسلامی با بصیرت و ولایتمداری با سربلندی از آن‌ها بیرون آمده است.

وی افزود: درایت و روشنگری‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و نایب بحق ایشان مقام معظم رهبری همواره راهنمای ملت ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.

فرماندار ادامه داد: بدخواهان ایران اسلامی همواره در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بوده و در این راه از هیچ نقشه و توطئه‌ای دست برنداشته اند ولی از روحیه ایثار و شهادت طلبی ملت ایران بی خبر هستند چرا که در‌های شهادت برای ایران و ایرانی همواره باز است.

عماری تاکید کرد: مدیران، مسئولان، دست اندرکاران و خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران نباید فراموش کنند که برای فتح قله‌های افتخار و بالندگی و دستیابی به جایگاه کنونی کشور در دنیا چه از خود گذشتگی‌هایی که توسط شهدا و ایثارگران صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: امروز بار دیگر با شهدای گرانقدر، رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری عهد می‌بندیم که تا آخرین نفس پای آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.