بارش برف و باران در جاده‌های شمال

پدیده غالب جوی در اکثر محور‌های مواصلاتی مازندران آسمانی ابری بوده و بارش برف و باران ادامه دارد.

محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: پدیده غالب جوی در اکثر محور‌های مواصلاتی استان آسمانی ابری بوده و بارش برف و باران ادامه داشته، اما تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی استان جریان دارد.

او افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه استان و گزارشات واصله از همکاران راهداری در تمامی محور‌های مواصلاتی استان بارش برف و باران را داریم.

محمدنژاد به رعایت نکات ایمنی به هنگام تردد از محور‌های مواصلاتی به ویژه گردنه‌های استان تاکید و گفت: به هم وطنانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی استان را دارند توصیه می‌شوند حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

او از برف روبی، نمک‌پاشی و تیغه‌زنی جاده‌های کوهستانی با استفاده از ماشین‌آلات مستقر در راهدارخانه‌ها خبرداد و افزود: هم اکنون راهداران درهمه مسیر‌های برف‌گیر مشغول برف‌روبی راه‌های ارتباطی بین شهری و روستایی استان هستند.

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز شماره تلفن ۱۴۱ (گویا) و همچنین سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.