مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با صدور مجوز‌های تأسیس صنعتی در استان پیش بینی می‌شود بیش از ۴ هزار نفر مشغول به کار شوند.

آریافر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در ۸ ماهه گذشته ۱۵۴ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه گذاری ۱۲هزار و ۱۹۱ میلیارد تومان صادر شده که از لحاظ تعداد ۱۹ درصد و از لحاظ پیش بینی سرمایه‌گذاری ۲۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

او افزود: با اجرای کامل این طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود زمینه اشتغال برای ۴ هزار و ۲۷۴ نفر به صورت مستقیم در استان فراهم شود که نسبت به مدت مشابه پارسال از لحاظ برآورد اشتغال ۷۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

آریافر اظهار کرد: این جواز تأسیس‌ها در زمینه تولید کنسانتره زغال سنگ، مس، سرب، روی، شمش طلا، لعاب کاشی و سرامیک، چینی، محصولات بتنی، انواع آجر، تیرچه و اسکلت فولادی، پودر میکرونیزه بنتونیت، تولید درب و پنجره یو پی وی سی، آجر نسوز، آهن اسفنجی، شوینده و ضدعفونی کننده، ابزار و ادوات کشاورزی، یخچال و مصنوعات چوبی و فلزی صادر شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: در این مدت همچنین ۲۲ پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال (هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان) صادر شده که ۵۴۷ نفر به صورت مستقیم در این واحد‌ها مشغول به کار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.