نصب ۳۷۰ شیر هیدرانت در سطح شهر قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نصب ۳۷۰ شیر هیدرانت در بافت فرسوده مناطق پرخطر شهری خبر داد.

علی زندیه،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: در بودجه سال جاری سازمان آتش‌نشانی ۳۰ میلیارد تومان برای خرید وسایل مورد نیاز آتش‌نشانی، ۶۰ میلیارد تومان برای فعالیت‌های عمرانی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و ستاد فرماندهی و ساختمان مرکزی، ۱۰ میلیارد تومان برای مرکز آموزش و ۱۵ میلیارد برای بازسازی ایستگاه شماره سه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نصب شیرهای هیدرانت در سطح شهر، افزود: تعداد ۳۷۰ شیر هیدرانت در سطح شهر فعال است که آب شهری برای همه آن‌ها وجود دارد و چنانچه آب سراسر شهر قطع شود بازهم باید آب آتش‌نشانی وجود داشته باشد که اکنون مورد توجه است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بافت فرسوده مناطق پرخطر ازجمله سه‌راه بازار تا میدان معلم هر ۱۰۰ متر شیر هیدرانت نصب‌شده است، اما در بعضی مناطق بافت فرسوده شهر تنها در معابر اصلی شیر هیدرانت نصب می‌شود.

زندیه با تأکید بر اینکه شیر هیدرانت روی خطوط اصلی آب نصب می‌شود تصریح کرد: بنابراین نمی‌توان در کوچه‌های باریک آن را نصب کرد، اما جانمایی به نحوی صورت گرفته است که در هیچ معبری کمبود فشار آب برای مواقع بحرانی وجود نداشته باشد و بتوان در اسرع وقت به محل حادثه آب‌رسانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار