ضرورت ایستادگی جامعه جهانی در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: تا آمریکا و صهیونیست وجود دارد شاهد جنایات آن‌ها در غزه هستیم پس جامعه جهانی باید مقابل این خشونت‌ها بسیج شده و ایستادگی نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه فاطمیه، اظهار داشت: این ایام فرصت مغتنمی برای فاطمه شناسی است تا ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به در پیش بودن روز حمل و نقل، افزود: در دوران دفاع مقدس رانندگان در لبیک به فرمات امام بسیج شدند و کالا‌ها را به مناطق جنگی انتقال دادند و امروز نیز این مجموعه سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند و با انواع مشکلات مواجه اما همچنان پای نظام و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به روز ۲۷ آذرماه و شهادت دکتر مفتح، اضافه کرد: این روز آغاز عرصه وحدت حوزه و دانشگاه بود و از برکات دیگر این شهادت، تصویب پیشنهاد ایران برای نامگذاری روز جهانی عاری از خشونت و افراطی گری بود.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: ایران قربانی بزرگ خشونت است و ۱۷ هزار شهید در این راه تقدیم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: شب یلدا نزدیک است و باید مراقب باشیم که اسراف صورت نگیرد و به یاد نیازمندان نیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه این روز‌ها میزبان شهدای گمنام هستیم که باید از تفحص کنندگان در مناطق جنگی تشکر کنیم، گفت: اثر حضور این شهدا، غوغا به پا می‌کند و می‌تواند روح حاضران را جلا دهد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: روز یکشنبه شاهد تشییع باشکوه شهدای گمنام در استان خواهیم بود تا پیوند با شهدا را به خوبی به نمایش جهانیان بگذاریم تا مستکبران بدانند که شما در دفاع از مظلومیت در صحنه هستید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.