هدف‌گذاری مازندران داشتن ۱۰۰ هزار کشتی‌گیر است

استاندار مازندران در حاشیه مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی، گفت:هدف‌گذاری مازندران داشتن ۱۰۰ هزار کشتی‌گیر است.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در حاشیه مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی با بیان اینکه مازندران ۱۰ هزار کشتی‌گیر دارد، گفت: هدف گذاری ما داشتن ۱۰۰ هزار کشتی‌گیر در مازندران است و برنامه داریم برای کشتی استان یک تعاونی تشکیل دهیم.

او در خصوص این میزبانی، افزود: این افتخار را داریم که بعد از ۱۸ سال میزبان مسابقات کشتی در رده بزرگسالان هستیم.

حسینی‌پور گفت: مازندران این آمادگی را دارد که در هر سطحی مسابقات کشتی را به واسطه دلبستگی خاصی که مردم مازندران به کشتی دارند، اجرا کنیم.

او افزود: همین دوره انتخابی هم قرار بود در استان‌های دیگری برگزار شود که ما پیگیری کردیم و خواستیم بعد از سال‌ها این مسابقات در استان مازندران برگزار شود؛ سالن سید رسول حسینی سالن خاطره‌انگیز است و در گذشته مسابقات زیادی در این سالن برگزار می‌شد ولی یک مدتی این فضا از مسیر برگزاری مسابقات کشتی خارج شد.

استاندار مازندران گفت: مجددا ریل‌گذاری صورت گرفته و طبق صحبتی که با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران داشتیم گفتیم که این مجموعه سالن سید رسول حسینی باید بازسازی و در اختیار ورزشکاران استان قرار گیرد.

او افزود: چشم و امید ما به المپیک است و بزرگ قهرمانانی از استان مازندران در المپیک شرکت خواهند کرد.

حسینی پور گفت: زمانی که دولت سیزدهم این استان را تحویل گرفته ۲ هزار نفر باشگاه‌ها و کشتی گیران فعال بودند، اما الان آن ۲ هزار نفر به ۱۰ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

او افزود: این یک آرزوی بزرگی نیست؛ برای استان مازندران، یک آرزوی کاملا منطقی است؛ هدف‌گذاری ما این است که کشتی ورزش اول استان مازندران باید باشد. با توجه به سابقه کشتی در استان مازندران و تمدنی که کشتی در این استان دارد و بزرگان و پیشکسوتانی که کشتی استان مازندران دارد، ان‌شالله جوانان زیادی را ما بتوانیم در این حوزه فعال کنیم.

استاندار مازندران گفت: بنا داریم برای کشتی مازندران و برای برخی اقدامات زیرساختی، یک شرکت تعاونی را ایجاد کنیم؛ تمام پیشکسوتان کشتی باید در این شرکت تعاونی باشند و درنهایت بتوانیم این مجموعه را در بورس فعال کنیم.

او افزود:قطعا هواداران زیادی که در استان مازندران هستند و سهامی که آن‌ها در این حوزه خریداری خواهند کرد کمک شایانی خواهد کرد که ما کشتی مازندران را در آینده متحول کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار