آمریکا و رژیم صهیونیستی مایه ننگ بشریت

امام جمعه شهر ساری گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی مایه ننگ بشریت شدند.

آیت الله لائینی امام جمعه ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری آمریکا و رژیم صهیونیستی را یکپارچه شر و مایه ننگ بشریت دانست و گفت: آمریکا آمده تا اسراییل را نجات بدهد و نه تنها اسراییل از این شکست نجات پیدا نمی‌کند بلکه استکبار جهانی نیز در این گرداب غرق خواهد شد.

او با بیان اینکه مبادا فاطمیه سوژه‌ای برای سیاست‌های دشمن همچون تفرقه میان مسلمانان باشد، افزود: وحدت و انسجام و بهم پیوستگی در میان اقشار و اصناف نکته مهمی است که باید به آن توجه شود.

آیت الله لائینی با اشاره به شب یلدا، گفت: اسلام دین پیوند‌های خانوادگی و اجتماعی است که یکی از نماد‌های مهم آن شب یلدا در کشور بوده و هیچ چیزی بهانه گناه نمی‌شود.


نماینده، ولی فقیه در مازندران همچنین گریزی هم به مشکلات کشاورزان استان زد و افزود: امسال نابسامانی زیادی در فراهم کردن بذر گندم برای کشاورزان بوجود آمد که متاسفانه اقدامات لازم در این خصوص انجام نشد.

آیت الله لائینی گفت: مسئولان کسانی را که با ترک فعل دچار بحران در زمینه گندم شدند پیگیری کنند و خسارت کشاورزان جبران شود.

او افزود: گرانی‌های گسترده در بازار مشاهده می‌شود و نظارتی وجود ندارد که باید نظارت صورت گیرد.

امام جمعه ساری گفت: روند در اختیار گرفتن بستر رودخانه‌های استان توسط سازمان آب منطقه‌ای فاجعه است و علمی نیست و باید مورد بررسی قرار گیرد.

آیت لائینی با اشاره به مشکلات زوار عتبات عالیات در نجف اشرف افزود: سازمان حج و زیارت نباید انحصاری کاروان داری کند و انتظار داریم این مسأله پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.