تخلف نانوایی‌ها را گزارش کنید

فرماندار کنارک از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، هیچ بهانه‌ای را از نانوایی‌ها نپذیرند و هرگونه تخلفی را گزارش دهند.

عبدالغفور حوت، فرماندار کنارک   بیان کرد: تمامی نانوایی‌های سطح شهرستان نسبت به نصب بنر بارکد دار اقدام کنند و برای تسریع در شکایات مردمی، نصب بارکد و کیو آر کد بر روی هر واحد نانوایی الزامی است.

وی افزود: مردم از امروز می‌توانند پس از هر بار خرید نان، نظرات و شکایات خود درباره قیمت و کیفیت نان را ثبت کنند.

کیفیت نامطلوب پخت نان در کنارک قابل پذیرش نیست

فرماندار کنارک با اشاره به کیفیت نامطلوب پخت نان در این شهرستان، تصریح کرد: در این راستا با نظارت‌های میدانی و سرکشی از واحدهای خبازی با متخلفان بدون اغماض و به شدت برخورد می‌شود.
وی ادامه داد: تمامی نانوایی سطح شهر نسبت به کیفیت و بهداشت خود اقدام کنند، در غیر این صورت نسبت به پلمپ و کسر سهمیه آردشان اقدام خواهد شد.

حوت با اشاره به اینکه تایید سهمیه آرد شهرستان منوط به گزارش دستگاه‌های مربوطه است، اذعان کرد: نظارت مستمر و هدفمند بر واحدهای صنفی جهت افزایش کیفیت نان و جلوگیری از تخلفات باید انجام شود.

وی تاکید کرد: آموزش خبازان در دستور کار قرار بگیرد و رضایت مردم در اولویت کاری مسوولین شهرستان قرار داشته باشد.

پنج دستگاه نظارتی بر کیفیت نانوایی‌ها نظارت دارند ولی انگار با وجود نظارت‌های آن‌ها هنوز کیفیت مورد نظر ایجاد نشده و باید دید آیا کم‌کاری از این دستگاه‌ها بوده است یا تخلف از سمت نانوایی‌ها صورت می‌گیرد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار