تولید محتوا‌های تبیینی با محوریت انتخابات در بوشهر افزایش می‌یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تولید محتوای تبیینی با محوریت انتخابات افزایش می‌یابد.

اکبر پورات صبح شنبه در نشست هادیان سیاسی و فعالان فرهنگی استان بوشهر با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: یکی از اقدامات و راهبرد‌های اساسی ما استفاده از شبکه گسترده و مؤثر هادیان و مبلغین در حوزه تبیین است و به همین سبب تلاش نمودیم از ظرفیت آنان استفاده نمائیم تا شاهد توفیقاتی در فضای سیاسی استان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در برهه کنونی تمرکز اصلی ما بر نشست با اقشار و گروه‌های مختلف است که بخش گسترده‌ای از این نشست‌ها برعهده شبکه هادیان سیاسی و مبلغین فرهنگی است.

وی افزود: هدف ما از این نشست‌ها، تلاش در راستای مدت زمان باقی مانده تا انتخابات ۱۱ اسفند بر مؤلفه مشارکت و حضور حداکثری است.

پورات عنوان کرد: در سطح استان بوشهر نشست‌های مختلفی با اقشار برگزار شده و تا سطح بخش و روستا توسعه یافته است و در کنار این نشست‌ها موضوع تولید محتوای تبیینی با محوریت انتخابات تولید و عرضه شده است.

وی با قدردانی از زحمات هادیان سیاسی و مبلغین فرهنگی استان بوشهر گفت: آنان با حداقل امکانات، اقدامات ارزشمندی در استان انجام داده‌اند و در ادامه نیز شاهد اقدامات مهمتری خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.