مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان :

دشمنان ایران اسلامی از صلابت و اقتدار نظام ما حیرت‌زده و خشمگین شده‌اند

دشمنان ایران اسلامی که از صلابت و اقتدار نظام ما حیرت‌زده و خشمگین شده‌اند، بار دیگر بواسطه مزدوران حقیرشان در گروهک‌های تروریستی، خون جمعی از جان بر کفان سلحشور کشور ما را بر زمین ریختند.

قربانعلی مردانی  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در پی شهادت مظلومانه جمعی از نیروهای فراجا در فرماندهی انتظامی شهرستان راسک پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/ ۱۶۹)
دشمنان ایران اسلامی که از صلابت و اقتدار نظام ما حیرت‌زده و خشمگین شده‌اند، بار دیگر بواسطه مزدوران حقیرشان در گروهک‌های تروریستی، خون جمعی از جان بر کفان سلحشور کشور ما را که در مقر فرماندهی شهرستان راسک مشغول تأمین امنیت و آرامش مردم بودند، بر زمین ریختند.

ارتکاب حوادث و جنایات تروریستی علیه امنیت و اقتدار این مرزوبوم از سوی دشمنان پلید و گروهک‌های تکفیری و شرور تازگی نداشته و آنان همواره با اقدامات خود تلاش کرده‌اند در اراده ی ملت ایران خدشه وارد سازند. اما بدانند این تحرکات بی‌اثر با مجازاتی سرسختانه پاسخ داده خواهد شد. 

اینجانب و مجموعه کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این غیور مردان به مقام معظم رهبری، خانواده بزرگ فراجا و خانواده معزز آنان و ملت شهیدپرور ایران اسلامی،  برای آن عزیزان در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) از خداوند متعال علو درجات و رضوان الهی و برای خانواده‌هایشان صبر جمیل و اجر جزیل و شفای عاجل مجروحان را مسئلت می‌نماید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
لعنت بر دشمنان ایران اسلامی
آخرین اخبار