اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا

مدیرکل صمت مازندران از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در سراسر استان خبر داد.

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: با توجه به نزدیکی شب یلدا و افزایش تقاضا برای برخی کالاها، طرح نظارتی ویژه شب یلدا با حضور تمامی بازرسین اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف و با همکاری بازرسان برخی دستگاه‌های اجرایی در استان مازندران برگزار خواهد شد.

او افزود: تشدید اقدامات نظارتی و بازرسی از واحد‌های عرضه کننده آجیل و خشکبار، میوه و شیرینی از اولویت اجرای این طرح می‌باشد.

کهنسال گفت: گشت‌های مشترکی برای این طرح در نظر گرفته شده که با حضور دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق‌های اصناف و بازرسین اتحادیه‌های صنفی برگزار خواهد شد.

او با اعلام اینکه واحد‌های صنفی باید نسبت به رعایت سود قانونی و دستورالعمل‌های قانون نظام صنفی اقدام نمایند، افزود: با واحد‌های صنفی متخلف برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: هم استانی‌های عزیز مازندرانی می‌توانند گزارش تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکار، فروش اجباری کالا و ... را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار