تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

فردا یکشنبه ۲۶ آذر مراسم تشییع ۸ شهید گمنام در شهرکرد برگزار می‌شود و پیکر مطهر آنان در نقاط مختلف استان خاکسپاری خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: در ساعت ۹:۳۰ صبح ۲۶ آذر در شهرکرد مراسم تشییع شهدا از میدان ۱۲ محرم تا آستان مقدس امامزادگان دوخاتون (س) برگزار خواهد شد.

سرهنگ ذوالفقاری افزود: بعد از تشییع شهدا در شهرکرد، پیکر مطهر آنان برای تدفین به شهر‌ها و روستا‌های ارمند، صمصامی، دوپلان، دورک قنبری، هارونی، یانچشمه، قلعه مدرسه و مالخلیفه منتقل می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در ساعت ۱۳ روز یکشنبه مراسم تشییع و تدفین یک شهید گمنام در شهر هارونی برگزار می‌شود همچنین یک شهید گرانقدر نیز در ساعت ۱۴ روز یکشنبه بر دستان مردم شهیدپرور شهر یانچشمه تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پیکر پاک پنج شهید گمنام نیز دوشنبه ۲۷ آذر در شهر‌های مالخلیفه، دوپلان، صمصمامی، قلعه مدرسه و ارمند تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

وی تصریح کرد: یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز در روز سه‌شنبه ۲۸ آذر توسط مردم ولایت‌مدار شهر دورک قنبری تشییع و تدفین می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.