میز مطالبه گری در شورای اسلامی استان اردبیل ایجاد می‌شود

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از راه اندازی میز مطالبه گری در شورای اسلامی استان اردبیل خبر داد.

ابراهیم صفری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از رویکرد‌های اساسی شورای اسلامی استان اردبیل پیگیری مطالبات و مشکلات روستا‌ها و شهر‌ها است و در این راستا میز مطالبه گری در شورای اسلامی استان ایجاد می‌شود.

او با اشاره به اینکه بازدید‌های مختلفی از روستا‌ها و شهر‌های استان به همراه اعضای شورای اسلامی استان و نمایندگان شورا انجام می‌شود تا از نزدیک پیگیر مطالبات مردم شهر و روستا‌های استان باشیم.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در روستا‌ها مطالبات مختلف از جمله اجرای طرح هادی و آب شرب و آسفالت راه‌های روستایی و تغییر کاربری و عمران و آبادانی روستا‌ها و جور دارد که این مطالبات با جدیت پیگیری و تحقق می‌یاید.

صفری از برگزاری جلسه با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و ائمه جمعه شهرستان‌ها و فرمانداران شهرستان‌ها و فرمانده سپاه استان و شهرستان‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری و تحقق مطالبات مردم شهر و روستا‌های استان در حوزه‌های مختلف خبر داد.

او افزود: در کنار پیگیری برنامه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی هم از رویکرد شورای اسلامی استان است که در این راستا از ظرفیت شورا‌ها و دهیاران و مردم استفاده می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از فعالیت ۲ هزارو ۹۹۰ شورا در استان خبرداد و گفت: از این تعداد ۲۳ شورا خانم هستند. 

صفری گفت: تکمیل زیرساخت‌ها در روستا‌ها و تحقق مطالبات اهالی روستا‌ها می‌تواند نقش اساسی در کاهش مهاجرت و ایجاد امید و شور و نشاط در روستا‌ها داشته باشد.

او از برنامه ریزی برای برگزاری همایش شورا‌های استان با هدف دستیابی به اهداف عالی شورای اسلامی استان و پیگیری مطالبات مردم خبرداد و افزود: مطالبه گری و تحقق مطالبه مردم با جدیت مبنای کار خواهد گرفت.

صفری گفت: دوره‌های آموزشی برای شورا‌های اسلامی روستا‌ها و شهر‌ها در استان برگزار می‌شود و انتخاب شورا‌های برتر هم انجام می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.