۵ شهر کرمانشاه صاحب سینما می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه وضعیت مطلوبی در آینده برای سینما‌های استان پیش‌بینی کرد و گفت : در حال حاضر به لحاظ سرانه صندلی سینما، جزء استان‌های متوسط کشور هستیم.

جمال برفی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : کرمانشاه به لحاظ سرانه صندلی سینما، جزء استان‌های متوسط کشور است. 

وی از دریافت مجوز چهار سالن سینما در شهرستان‌های پاوه، صحنه، کنگاور و جوانرود خبر داد و گفت: در حال حاضر با صدور مجوزها، بخش خصوصی در حال احیای سالن‌ها است که این چهار سینما هم تا پایان سال‌جاری به سرانه صندلی‌ها اضافه می‌شود.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ سینما «انقلاب» شهر هرسین هم با پیشرفت ۸۰ درصدی به زودی وارد چرخه سینما‌ها می‌شود. 

وی وضعیت مطلوبی در آینده برای سینما‌های کرمانشاه پیش‌بینی کرد و گفت: کمیسیون ماده ۸ با احداث پردیس سینما شهر تماشا (سینمای استقلال سابق) موافقت کرده است.

برفی اضافه کرد: مسکن و شهرسازی و شهرداری در حال انجام کار‌های مربوط به این پردیس هستند؛ این پردیس بزرگی برای کرمانشاه می‌شود که شامل سه سالن و یک سالن رو باز خواهد بود که با ورود این پردیس در آینده به چرخه سینما، وضعیت صندلی‌ها بهتر می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار