جان باختن ۴۱۳ نفر در تصادفات هشت ماهه نخست امسال

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از جان باختن ۴۱۳ نفر در تصادفات هشت ماهه امسال استان خبر داد.

سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت : در هشت ماهه نخست امسال ۷۹۳۶ نفر با ادعای مصدوم شدن در تصادف به پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند.

سلیم خانی در تشریح آمار هشت ماهه پزشکی قانونی استان، از مراجعه ۷۹۳۶ نفر با ادعای تصادف طی این مدت خبر داد و افزود: از این تعداد ۵۴۰۵ نفر مرد و ۲۵۳۱ نفر زن هستند.

وی افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه ۷۷۷۵ نفر، دو درصد افزایش داشته است.

به گفته خانی طی این مدت ۴۱۳ نفر نیز در تصادفات استان جان باختند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته تفاوت چندانی نداشته است.

خانی از مراجعه ۱۰ هزار و ۸۶۳ نفر با ادعای نزاع خبر داد و افزود: از این تعداد ۷۴۸۶ نفر مرد و ۳۳۷۷ نفر زن هستند.

وی افزود: خوشبختانه این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه یازده هزار و ۳۶۸ نفر، ۴.۴ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ادامه مصدومین حادثه کار استان را نیز در هشت ماهه امسال ۴۷۰ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۴۶۲ نفر مرد و هشت نفر زن هستند که تعداد آن‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته تفاوت چندانی نداشته است.

به گفته خانی طی این مدت ۲۷ مرد جان خود را بر اساس حوادث کار از دست داده‌اند که تعداد آن‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت نفر بیشتر شده است.

خانی تعداد فوتی‌های مسمومیت با گاز منوکسید کربن را هم ۱۷ نفر اعلام و تصریح کرد: متاسفانه این تعداد که ۹ نفر آن‌ها مرد و هشت نفر زن هستند نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۹ فوتی، دو برابر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد فوتی‌های ناشی از سوختگی را هم ۲۰ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد هشت نفر مرد و ۱۲ نفر زن هستند.

به گفته خانی این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳۹ فوتی عملا به نصف کاهش یافته است.

خانی تعداد غرق شدگی‌های استان را هم در هشت ماهه امسال یازده نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۱۰ نفر مرد و یک نفر زن هستند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با هشت فوتی، سه نفر بیشتر شده است.

به گفته خانی در هشت ماهه امسال پنج نفر شامل چهار مرد و یک زن، جان خود را بر اثر برق گرفتگی از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه فوتی‌های ناشی از مسمومیت با قرص برنج را هم در استان طی هشت ماهه امسال ۴۳ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۳۰ نفر مرد و ۱۳ نفر زن هستند که تعداد آن‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته تفاوتی نداشته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.