۲۹۰ تن شکر و برنج در اردبیل توزیع شده است

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بیش از ۱۵۰ تن شکر و ۱۴۰ تن برنج تنظیم بازار با هدف کنترل قیمت‌ها در استان اردبیل توزیع شده است.

شاهین عطایی اظهار کرد: توزیع بیش از ۱۵۰ تن شکر و ۱۴۰ برنج تنظیم بازار با هدف کنترل قیمت‌ها در این استان از ۱۹ آذرماه آغاز شده است.

او تصریح کرد: در راستای تأمین و توزیع کالا‌های پرمصرف و مورد نیاز جامعه، توزیع برنج هندی یک‌هزار و ۱۲۱ با قیمت مصوب هر کیلویی ۳۵ هزار تومان، برنج تایلندی هومالی هر کیلویی ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج تایلندی رده «ب» هر کیلویی ۱۶ هزار تومان و شکر هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان برای مصرف‌کنندگان نهایی در سطح استان در حال انجام است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: توزیع این کالا‌های پر مصرف به منظور کمک به معیشت خانوار و با هدف دسترسی و فراوانی در نقاط مختلف شهری، روستایی و… در دستور کار قرار گرفته و هم استانی‌ها با مراجعه به فروشگاه‌های واجد شرایط توزیع خوار و بار شامل تعاونی‌های مصرف، اتحادیه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند کالای مورد نظر را با قیمت مصوب تهیه کنند.

عطایی افزود: در حال حاضر توزیع برنج و شکر تنظیم بازار مصرف خانوار در حال اجرا بوده و این روند تا پایان دی ماه امسال ادامه خواهد داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.