استان بوشهر قطب فوتبال ساحلی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: استان بوشهر قطب فوتبال ساحلی در کشور است و همیشه میزبان خوبی برای رویداد‌های بین‌المللی بوده است.

علی نادری روز سه شنبه نشست با خبرنگاران پیش از بازی با سنگال با قدردانی از مسئولان استان بوشهر و باشگاه پارس جنوبی در فراهم کردن اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر گفت: کمتراز دو ماه دیگر مهیای رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات می‌شویم و در راستای آمادگی تیم ملی از فدراسیون درخواست کردیم بازی‌های تدارکاتی برای تیم مهیا کند.

وی افزود: در همین راستا سه بازی تدارکاتی با تیم ملی سنگال قهرمان فوتبال ساحلی آفریقا در بوشهر از سوی کمیته ساحلی فوتبال ساحلی پیش‌بینی شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ادامه داد: بعد از این رقابت‌ها اردوی تیم ملی در کیش و بازی تدارکاتی با تیم بلاروس برگزار خواهد شد و سپس اردوی بندرعباس را داریم و اردوی آخر نیز در بوشهر پیش از اعزام به جام جهانی برگزار خواهد شد.

نادری در پایان گفت: قبل از رقابت‌های جام جهانی که اسفندماه امسال در امارات برگزار می‌شود، یک بازی دوستانه با تیم کلمبیا در کشور میزبان جام جهانی خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.