ثبت ایده در طرح ملی شهریاران تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲

فرماندار بروجن گفت: تمامی اقشار جامعه می‌توانند تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ ایده های خود را در طرح ملی شهریاران ثبت کنند.

فتاح کرمی در کارگروه ساماندهی بازار املاک و مسکن بروجن از گروه‌های مردمی و مسئولان برای شرکت در طرح ملی شهریاران و ثبت ایده‌ها و اقدامات در راستای رفع مسائل و مشکلات این شهرستان دعوت کرد و گفت: این طرح ملی هم اکنون پذیرایی ایده‌های مردمی است.

فرماندار بروجن تاکید کرد: این طرح به‌منظور گره‌گشایی و پایان طرح‌های نیمه‌تمام، فعال کردن طرح‌های راکد و رونق در پروژه‌ها از طریق مشارکت مردم و حلقه‌های میانی اجرایی شده است.

وی افزود: در این طرح با استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام‌های مؤثری برداشته خواهد شد و تمامی افراد می‌توانند در حل مسئله مشارکت داشته باشند.


بیشتر بخوانید


کرمی اضافه کرد: هدف دولت در اجرای طرح شهریاران حرکت در راستای گفتمان و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده که برگرفته از بیانات معظم‌له در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: طرح ملی شهریاران زمینه‌ای را فراهم کرده تا تمامی دغدغه‌مندان شهرستان بروجن ایده‌ها و طرح‌های خود برای پیشرفت و آبادانی این شهرستان را ثبت کنند و حمایت شوند.

فرماندار بروجن اظهار کرد: تمامی قشر‌های جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، نخبگان، اندیشه‌ورزان، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند با مراجعه به نشانی https://shahriaran.ir تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ ایده و یا اقدامات خود را ثبت کنند.

کرمی گفت: تمامی مشاوران املاک باید از اول دی‌ماه امسال ثبت و صدور کد رهگیری در سامانه مربوط به معاملات در این شهرستان را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به درخواست و مطالبه مردم برای سامان‌دهی بازار املاک و مسکن کارگروه شهرستانی تشکیل و فعال شد.

کرمی افزود: در این راستا مأموران گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های اجرایی متولی به‌طور هفتگی این مهم را پیگیری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی مردان داوری گاکیه دهیار روستای،گاکیه بخش،مرکزی کرمانشاه
۲۳:۴۳ ۰۱ دی ۱۴۰۲
بانام ویاد خدا نظراینجانب انتصاب و انتخاب افراد اصلح درجایگاه اصلی که درآینده قرار است مسئول فلان جایگاه باشد برکناری مدیران نالایق و دزد ورانت خوار و کم سواد نسبت به پستی که درآن مشغول خدمت میباشد احقاق حق دهیاران پاره وقت که بالای،۱۰الی ۱۵ سال سابقه خدمت شرافت مندانه دارند همسان سازی،حقوق حده اقل بگیران تحویل ماشین آلات راهسازی،ویا کشاورزی،ویا عمرانی دراختیار دهیار و بودجه کافی،دراختیار دهیار جهت هرچه بیشتر شکوفا سازی،چهره و وتصویر روستا تسهیلات کم بهره دراختیار،جوانان روستا که هم تولید و هم اشتغالزایی،فراهم شود کمبود بودجه مدارس روستایی،و کمبود آموزگار که باید برطرف،شود انتخاب نماینده مردمی و اصلح درجایگاه نمایندگی،مجلس،
Iran (Islamic Republic of)
علی مردان داوری گاکیه دهیار روستای،گاکیه بخش،مرکزی کرمانشاه
۲۳:۳۲ ۰۱ دی ۱۴۰۲
بنام خدا نظراینجانب انصاب و انتخاب افراد اصلح درجایگاه اصلی،خویش،جهت مسئولیت پذیری،و همسان سازی،حقوق،حده اقل بگیران و احقاق حق دهیاران پاره وقت که واقعا جزو قشر،محروم جامعه می‌باشند از،لحاظ ساعات کاری،و ساعت بیمه تامین اجتماعی،و تسهیلات بانکی چشم گیره کم ب

هره دراختیار دامداران که معزل بیکاری کمتر درروستاها کمتر شود وجوانان اشتغالزا ش‌وند وبودجه کافی دراختیار دهیار گذاشته شود که باخرید ماشین آلات امورات داخل وخارج روستا واهالی،را برطرف نماید و اشتغالزایی،نیز،میباشد وتسهیلات کافی،جهت ساخت وساز به روستاییان و جلوگیری،از،رانت خواری و اختلاس،که موجب سست شدن بنیاد وریشه مملکتمان میش‌ود
Iran (Islamic Republic of)
رسول طهماسبیان
۱۹:۱۰ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
سلام در مورد نظر سنجی داخل روستا یک انجام کار جدول گذاری داخل روستا وکانل کشی آبهای داخل روستا دوم انجام کار آسفالت داخل روستا سوم امکانات رفاهی برای بچه‌ها ی داخل روستا مثل پارک وزمین فوتبال
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه لک زائی
۱۷:۲۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
افزایش فضای سبز در سطح شهر وراه اندازی پویش شهرمن خانه من
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه لک زائی
۱۷:۲۷ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
افزایش فضای سبز در سطح شهر وراه اندازی پویش شهرمن خانه من
آخرین اخبار