تشدید بازرسی و نظارت‌ها بر بازار و تامین کالا‌های اساسی برای شب یلدا

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: کمبودی در تامین کالا‌های اساسی در بازار استان نداریم و همه اقلام اساسی به وفور در بازار استان موجود است.

بهروز میرزائی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم برای شب یلدا اظهار کرد: کمبودی در زمینه تامین کالا‌های اساسی در بازار استان نداریم و همه اقلام کالا‌های اساسی به وفور در بازار استان موجود است.

میرزائی با اشاره به عرضه مرغ گرم در روز‌های آینده در سطح استان گفت: روزانه بین ۶۰ تا ۷۰ تن مرغ گرم در بازار استان توزیع می‌گردد که برنامه ریزی شده علاوه بر این مقدار ۵۰ تن مرغ مازاد در سطح بازار استان تزریق شود و حتی در صورتی که بازار استان نیاز بیشتری به مرغ گرم داشته باشد این ظرفیت وجود دارد و مشکلی در تامین مرغ گرم نداریم.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان تصریح کرد: با هدف کنترل قیمت‌ها در استان برای تامین و توزیع کالا‌های پر مصرف و مورد نیاز جامعه برای شب یلدا برنامه ریزی شده بیش از ۱۵۰ تن برنج تنظیم بازار و ۱۱۶ تن شکر در بازار سطح استان توزیع شود.

میرزائی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی‌ها بر بازار شب یلدا در سطح استان، گفت: گشت‌هایی مشترک با همکاری بسیج اصناف، اداره کل تعزیزات و اداره کل صمت و دیگر نهاد‌ها در سطح استان فعال شده و اجازه افزایش قیمت نامتعارف و بیش از قیمت مصوب اقلام مورد نیاز شب یلدا را به سودجویان نخواهیم داد.

وی افزود: مردم استان در صورت مشاهده تخلافات احتمالی گزارشات خود را به سامانه تلفنی ۱۲۴ انعکاس دهند.

برچسب ها: کالای اساسی ، شب یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.