دستگیری ۵۳ خُرده‌فروش موادمخدر در استان همدان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان از اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و شناسایی و دستگیری ۵۳ خُرده‌فروش موادمخدر از روز گذشته در همدان خبر داد.

سرهنگ عباس عزیزی گفت: روز گذشته مرحله سوم طرح آرامش در شهر با هدف پاکسازی محلات و معابر شهر و استان از وجود معتادان متجاهر و شناسایی و دستگیری خُرده‌فروشان آغاز شد و امروز نیز ادامه آن اجرا خواهد شد. 

او گفت: از روز گذشته با استفاده از تمام ظرفیت‌های انتظامی و هماهنگی مرجع قضایی توانستیم ۵۳ نفر از خُرده‌فروشان موادمخدر را دستگیر کنیم و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دهیم. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: ۲۲۸ نفر از معتادان متجاهر نیز در سطح استان شناسایی و جمع‌آوری و پس از غربالگری برای درمان، نگهداری و صیانت به مراکز ماده ۱۶ و ۱۵ روانه شدند. 

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر استان همواره در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و درخواست‌های شهروندان طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و دستگیری خُرده‌فروشان را در دستور کار دارد، گفت: افرادی که خانه‌ها و منازل خود را به عنوان پاتوق موادمخدر و محل تجمع معتادان یا تبادل و یا فروش موادمخدر قرار داده‌اند، به هشدار‌های پلیس توجه کنند. 

عزیزی گفت: در صورت عدم توجه به هشدار‌های پلیس در مرحله اول خانه‌ها و منازل این افراد به عنوان پلاک قرمز با دستور مرجع قضایی پلمب خواهد شد و در صورت تکرار تخریب آن‌ها از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری می‌شود. 

اواز مردم خواست در صورت اطلاع از فروش، توزیع موادمخدر و محل تجمع معتادان متجاهر، موارد را از طریق سامانه ۱۱۰ و شماره تماس ۲۱۸۲۲۱۳۶ ستاد خبری پلیس به سمع و نظر آن‌ها برسانند و گفت: اطمینان می‌دهیم در اسراع وقت این گزارش‌ها بررسی شود و اقدامات قانونی برای آن انجام گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.