دستگیری سارقان تلفن همراه با ۱۴۰ فقره سرقت در فردیس

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای با ۱۴۰ فقره سرقت تلفن همراه و کیف قاپی در شهرستان فردیس خبر داد .

سردار حمید هداوند گفت: در پی ارجاع چند پرونده با موضوع موبایل قاپی و کیف قاپی به پلیس آگاهی شهرستان فردیس کهبرخی بصورت خشن و به عنف نیز اتفاق افتاده بود، با توجه به اهمیت موضوع و ایجاد احساس ناامنی در بین شهروندان، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی مناطق وقوع سرقت، مأموران کلانتری ۱۶ طالقانی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود ۲ نفر مظنون به کیف قاپ را شناسایی و دستگیر کردند که به رغم انکار متهمان به انجام هرگونه عمل مجرمانه، با توجه به اهمیت موضوع ۲ نفر به پلیس آگاهی شهرستان فردیس منتقل شدند.

هداوند گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در مواجهه با مستندات پلیس چاره‌ای جز بازگویی حقیقت نداشتند و به ارتکاب ۱۴۰ فقره سرقت تلفن همراه و کیف قاپی اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به شیوه و شرگرد متهمان در انجام سرقت، افزود: سارقان با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت خود و پس از استعمال مواد مخدر با پرسه زنی در سطح شهر و خیابان‌های خلوت، سوژه‌های خود که اغلب افرادی بوده‌اند که بی پروا در خیابان مشغول صحبت کردن با تلفن همراه خود بوده و یا کیف خود را به سمت خیابان گرفته و راه را برای این افراد هموار نموده بودند، اقدام به سرقت می کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.