معاون سیاسی استاندار:

قطار توسعه استان بوشهر با شتاب خوبی در حال حرکت است

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: با تلاش مدیران استان، قطار توسعه استان بوشهر با شتاب خوبی در حال حرکت است.

اکبر پورات در مراسم نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در بوشهر اظهار کرد: در مدت زمانی که از عمر دولت مردمی می‌گذرد، اقدامات و خدمات ارزشمندی در کشور و استان بوشهر در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی انجام گرفته و ریل گذاری خوبی به منظور توسعه کشور و استان صورت پذیرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: قطار توسعه استان با سرعت در حال حرکت است و کار‌های بسیاری توسط استاندار، مسئولین استان با حمایت‌های آیت الله صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان، آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در حال انجام است.

وی افزود: از جمله اقدامات در حال اجرا می‌توان به حوزه اشتغال جوانان، توسعه راه‌های استان، احداث و راه‌اندازی آب شیرین کن ها، عملیات اجرایی راه آهن، شروع عملیات اجرایی بزرگراه دالکی به کنارتخته و احیاء کارخانه‌های کوچک و بزرگ در استان نام برد.

پورات گفت: در حوزه فرهنگی و نشاط اجتماعی نیز تمرکز و برنامه‌های خوبی در استان صورت گرفته که از جمله آن‌ها ازدواج آسان، واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا، برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، راهیان نور، اردو‌های جهادی، راهیان پیشرفت و طرح روستا نگاری است که توسط دستگاه‌های فرهنگی در حال انجام بوده و ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به نمایشگاه و رویداد بزرگ مد لباس بانوان ایرانی اسلامی عنوان کرد: این نمایشگاه با تاکیدات استاندار بوشهر و مطالبه عمومی شهروندان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برپا شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: هدف دیگر از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولید کنندگان پوشاک ایرانی و اسلامی در سطح ملی و استانی و همچنین نیازسنجی و دسترسی آسان خانواده‌ها به پوشاک باکیفیت ایرانی است.

پورات بیان کرد: نمایشگاه بزرگ توزیع پوشاک و ملزومات ایرانی اسلامی توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر و با حضور ۷۰ تولیدکننده کشوری و ۲۰ تولیدکننده استانی به مدت ۴ شب از تاریخ ۲۹ آذر ماه لغایت ۲ دی ماه برپا خواهد بود.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه که از برترین تولیدکنندگان کشوری حضور دارند علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان کشوری و استانی، حمایت از مصرف کننده و متقاضیان پوشاک ایرانی اسلامی نیز در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.