نوسازی ۴۸۴ واحد مسکونی روستایی در گچساران

رئیس بنیاد مسکن گچساران گفت:طی مدت ۲ سال گذشته ۴۸۴ واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات بانکی ارزان قیمت در روستا‌های این شهرستان نوسازی شده است.

محمد مراد راغ پور با بیان اینکه تاکنون در همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار گچساران طرح هادی اجرا شد، افزود: بیش از هزارو ۱۲۳ میلیارد ریال در یکسال گذشته در روستا‌های شهرستان گچساران هزینه شده است.
 
رئیس بنیاد مسکن گچساران با اشاره به اینکه ۱۱۵روستا دارای سکنه در گچساران وجود داد، تصریح کرد: با میزان اعتبار هزینه شده در یک سال گذشته بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع بیس ریزی،۱۸ هزار ۳۱۹متر مربع سنگ فرش، ۶۹۰متر کانال هدایت سیلاب، هفت دهنه پل، یکهزار و ۸۶۵هزار متر جدول گذاری، یکهزار و ۹۳۸هزار متر دیوار حائل در روستا‌های این شهرستان انجام گرفت.
 
راغ پور عنوان کرد: امسال از محل مسوولیت‌های اجتماعی نفت بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال به این اداره تخصیص داده شد.
 
وی با اشاره به اینکه اعتبارات بنیاد مسکن امسال ۳۱۴میلیارد ریال بوده است گفت: طی مدت ۲ سال گذشته ۴۸۴ واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات بانکی ارزان قیمت در روستا‌های این شهرستان نوسازی شد.
 
رئیس بنیاد مسکن گچساران خاطرنشان کرد: تاکنون برای طرح گردشگری روستا‌های دیل بیش از ۶۶۰ میلیاردریال هزینه شده و تکمیل این طرح گردشگری نیاز به اعتبارات دارد.
 
راغ پور بیان کرد: بافت فرسوده دوگنبدان از سال ۹۴به عنوان یک پایلوت کشوری در شهر دوگنبدان آغاز شده و تاکنون از سه هزار واحد شناسایی شده ۲ هزارو ۲۰۰ واحد آن تخریب و بازسازی و ۴۰۰واحد دیگر نیمه کاره مانده است.
 
وی افزود: ۲۱۸ پلاک ضلع جنوبی این بافت است که برای جابه جای تا کنون تعیین تکلیف نشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.