امام جمعه ایلام:

مردم استان به زیبایی شهدای گمنام را تکریم و تشییع کردند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم استان به زیبایی در ایام فاطمیه، مهمانان شهید را تکریم و تشییع کردند و این شهدای گمنام برای همیشه زینت بخش چهار مکان از استان خواهند بود.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر با قدردانی از همسران و مادران شهدا، اظهار کرد: مادران شهدا، بهترین سربازان را در دامن خود پرورش داده و می‌دهند و همه ما مدیون کسانی هستیم که بهترین سرمایه خود را تربیت و تقدم نظام اسلامی کردند.

وی گفت: مردم استان به زیبایی در ایام فاطمیه، مهمانان شهید را تکریم و تشییع کردند و این شهدای گمنام برای همیشه زینت بخش چهار مکان از استان و زیارتگاه عاشقان و دوستداران شهدا خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به دنبال این هستند که چراغ اسلام را خاموش کنند، اظهار کرد: مشیت الهی بر خواست شیطانی دشمنان غلبه می‌کند و جهان در آینده زیر پرچم اسلام قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: آنچه که امروز در دنیا اتفاق می‌افتد فصل جدیدی را در تاریخ ورق می‌زند، مقاومت مظلومانه مردم غزه با وجود همه اقدام‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس که با حمایت مستقیم آمریکا و دیگر کشور‌های غربی انجام می‌شود، اما جبهه مقاومت سرنوشت جدیدی برای دنیای امروز تعیین خواهد کرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه یکی از بازخورد‌های زیبای مقاومت مردم ایران اسلامی و شیعیان جهان، در حمایت از مظلومان غزه همین ذلت آمریکا و رژیم صهیونیستی است، مطرح کرد: این موضع گیری موجب شده است که امروز گرایش به اسلام و تشیع در جهان افزایش یابد و غیر مسلمانان هم مسلمان شوند چرا که می‌دانند این مذهب طرفدار مظلومان جهان است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی همه نیرو‌ها و تجهیزات خود را به میدان آورده است، آمریکا هم از لحاظ تجهیزاتی و نیروی سرباز از این رژیم حمایت کرده، اما تا کنون به هیچ کدام از اهدافی که دنبال می‌کرد، نرسیده است، نه توانست مردم مظلوم غزه را از سرزمین مادری بیرون کند و نه حماس را از بین ببرد و امروز سربازان اسرائیلی بریده اند، مرعوب شده و بین ماندن و نابود شدن، در مرز نابودی قرار گرفته اند.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.