فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

کشف بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودرو‌های تیزرو شوتی، در سطح استان خبر داد.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا در سال مهار تورم و رشد تولید، به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در برنامه‌ریزی‌های عملیاتی فراجا است که با جدیت پیگیری می‌شود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی، مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از جمله لوازم خانگی، آشپزخانه، لوازم یدکی، کود شیمیایی، محصولات کشاورزی، لاستیک، مواد خوراکی، انواع کالا‌های ممنوعه، فرآورده‌های چوبی و پارچه خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی مطرح کرد: به منظور اجرای این طرح که در ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمده است، تعداد ۳۵ دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق، تغییر وضعیت داده و هنجار شکن شناسایی، توقیف و ۱۶ متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به این که کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۲۰ میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال برآورد کرده اند، ادامه داد: متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.