انهدام تانک مرکاوا اشغالگران در جبالیا/ نبرد سنگین در بیت حانون

گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین از انهدام تانک مرکاوا اشغالگران صهیونیست در اردوگاه جبالیا در شمال غزه خبر داد.

به نقل از خبرگزاری شهاب، سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: تانک مرکاوا اشغالگران را در منطقه القصاصیب در اردوگاه جبالیا در شمال غزه هدف قرار دادیم.

گردان‌های قدس همچنین اعلام کرد نیرو‌ها و ادوات جنگی رژیم صهیونیستی را در اطراف مسجد ابو هریره در شرق خان‌یونس هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

از سوی دیگر گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس نیز بیان کرد: ما با موشک یاسین ۱۰۵ در منطقه المحطه در شهر خان‌یونس در جنوب غزه یک تانک را هدف قرار دادیم.

همچنین نبرد سنگینی در بیت حانون در شمال غزه جریان دارد.

قسام گروهی از نظامیان پیاده اسرائیلی را در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه با راکت ضدنفر هدف قرار داده سپس با آن‌ها وارد درگیری تن به تن شدند و در این عملیات برخی از نظامیان دشمن را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

از سوی دیگر، گردان‌های ابو علی مصطفی اعلام کرد که وارد درگیری‌های شدیدی با نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی در محله شیخ رضوان در غزه شده و چند دستگاه خودروی زرهی اشغالگران را با گلوله‌های آر پی جی هدف قرار داده است.

آوی مزراحی فرمانده سابق منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: باید واقع‌بین باشیم و اهداف جنگ در غزه را از نو مشخص کنیم. شکست و نابودی حماس شعار بسیار بزرگی است و هرکس گمان کند شلیک موشک از سمت غزه بعد از جنگ متوقف خواهد شد، سخت در اشتباه است.

در همین راستا، الون بن دیوید خبرنگار نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: با تحقق اهداف خود در غزه بسیار فاصله داریم و نابودی تونل‌های حماس بسیار بیشتر از آنچه ارتش فکر می‌کرد، زمان خواهد برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار