رعایت اصل بی طرفی درانتخابات مدنظر مسئولان باشد

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: موضوع بی طرفی مسئولین و مجریان انتخابات از تاکیدات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حسن ناهیدی در جلسه ستاد انتخابات استان برای انتخاب دقیق مردم در این دوره از انتخابات، پیشرفت اقدامات ستاد انتخابات به تناسب تقویم زمانی وزارت کشور را خوب ارزیابی کرد و افزود: در حوزه زیر ساخت‌های انتخابات به ویژه در زمینه ارتباطات که بعد از آن هم برای استان خواهد ماند، پیگیری‌های خوبی در حال انجام است که این امر در تسهیل رأی گیری و افزایش مشارکت بسیار موثر خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی نظامی مردم محور است، گفت: برگزاری انتخابات موجب می‌شود مردم با حاکمیت احساس نزدیکی کنند.
ناهیدی اضافه کرد: صفر تا صد امور انتخابات با هیات‌های اجرایی است و فرمانداران و بخشداران بستر ساز این رویداد هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های دستگاه‌های دولتی پیوست انتخاباتی داشته باشند، گفت:با این پیوست مردم در جریان موضوعات انتخابات قرار می‌گیرند.
وی به اهمیت جایگاه اطلاع رسانی نیز تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها، با رسانه‌هایی که در اختیار دارند، خدمات سایر دستگاه‌های اجرایی را نیز انعکاس دهند تا عملکرد همه‌ی دستگاه‌ها قابلیت انتشار مطلوبی داشته باشد و مردم در جریان اطلاعات و خدمات قرار بگیرند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازده اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.