توسعه فضای سردخانه ای با اخذ تسهیلات

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: با اخذ تسهیلات و تکمیل واحد‌هاسردخانه ای توسط سرمایه گذران، ۱۱ هزار و ۷۰۰ تن به فضای سردخانه‌ای استان افزوده می شود.

رحیمی مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۹ واحد ایجاد و توسعه سردخانه پس از اخذ مجوز‌های لازم برای دریافت ۸۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند.

او افزود: از این تعداد، ۸ طرح به مبلغ ۷۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ با نرخ سود ۱۳ درصد به بانک معرفی و در حال تکمیل مدارک لازم برای اخذ تسهیلات هستند.

به گفته رحیمی یک طرح نیز به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به بانک عامل معرفی که موفق به اخذ تسهیلات و در حال تکمیل طرح است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به نیاز استان به ایجاد و توسعه فضای سردخانه‌ای و در راستای امکان ذخیره سازی، افزایش ماندگاری و کاهش ضایعات تولیدات بخش کشاورزی، حمایت از سرمایه گذاری در توسعه سردخانه‌ها از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفت.

او ابراز امیدواری کرد: با اخذ تسهیلات و تکمیل این واحد‌ها توسط سرمایه گذران، ۱۱ هزار و ۷۰۰ تن به فضای سردخانه‌ای استان افزوده می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.